Skip to main content

Welke organisatie heeft ervaring met de Quickscan van Infoland? 

Wij zijn benieuwd wat het jullie heeft opgeleverd (in relatie tot de kosten)

 

In het Prinses Máxima centrum voor kinderoncologie hebben wij hier goede ervaring mee. @Kelly de Jong heeft voor ons een quickscan uitgevoerd. Daarbij heeft zij vooral gekeken naar de keuzes die wij hebben gemaakt bij inrichten van de verschillende modules, die mogelijk van invloed kunnen zijn op beperkingen en/of niet goed werkende functionaliteiten die wij soms ervaren.

De bevindingen zijn aan ons opgeleverd in een gedegen rapportage die met ons is besproken Vanuit de rapportage zijn we nu bezig om samen met Kelly een ‘roadmap’ op te stellen. Hierin zullen we stapsgewijze herinrichting met haar (en eventueel ook technici van Infoland) op gaan pakken. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Zenya hiermee eind 2024 bij ons volgens de laatste ‘state of art’ ingericht zal zijn en we op de juiste manier door kunnen ontwikkelen. 


Voor een herziening van ons documentbeheersysteem in Zenya hebben we dit voorjaar een Quickscan uit laten voeren door Infoland. De Quickscan heeft ons als organisatie (De Wever) een totaalbeeld gegeven hoe het systeem is ingericht en waar de grootste punten ter verbetering liggen. Ook geeft het inzicht in welke functionaliteiten we niet (optimaal) benutten. Er zijn suggesties gedaan voor inrichtingskeuzes in relatie tot onze visie, wensen en mogelijkheden. Eventuele vragen naar aanleiding van het APK rapport worden goed beantwoord door Kelly de Jong. We zijn tevreden over het proces en de totstandkoming. Het heeft ons een goed startpunt gegeven voor verdere optimalisatie van het documentbeheersysteem.


Reageer