Vraag

Rapportage over gebruikersrollen in relatie tot medewerkers

  • 16 February 2022
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Wij zijn overgegaan naar het nieuwe licentiemodel en nu willen we opschoonactie uitvoeren mbt de rollen die medewerkers hebben. Een rapportage over de gebruikers en de rollen die zij hebben, zou hierbij heel erg helpend zijn. Ik kan gebruikers exporteren naar XML en importeren in Excel, maar dan heb ik nog steeds geen beeld over de rollen die gekoppeld zijn aan bepaalde medewerkers. Heeft iemand advies hoe dit slim te doen?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @m.degroot,

We hebben een licentie rapportage die je kunt gebruiken: Ga naar de module 'Rapportage' > klik op de hoofdmap 'Rapportage' > vink het rapport 'Licentiegebruik' aan > klik op 'Uitvoeren' > kies de gewenste module
Is je vraag hiermee beantwoord?

 

Zie ook: 

 

Reputatie 2
Badge +5

Dank je wel voor de reacties. Hiermee is mijn vraag nog niet opgelost. De licentierapportage ken ik en ook de licentieserver. Waar ik vooral naar op zoek ben is een rapportage over de gebruikers en de gebruikersrollen die zij hebben. Een printscreen toegevoegd. Als we documenten, mappen en rechten op willen schonen is het fijn om te weten welke gebruikersrollen iedereen heeft en aan welke mappen deze gekoppeld zijn. Mijn inschatting is dat ik met deze overzichten veel gerichter kan opschonen.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @m.degroot 

Dat zie je ook terug in het licentierapport:
 

 

Reputatie 2
Badge +5

Dank je wel, dit is informatie waar ik verder mee kan. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring