Beantwoord

Rechten en rollen overzetten

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Badge +2

Hallo, 

Wij hebben een medewerker met twee accounts nu is één van die accounts al gebruikt en heeft rechten. Ik heb geprobeerd om alle verantwoordelijkheden over te zetten (naar het nieuwe account) maar nu blijkt dat er toch rechten zijn bijvoorbeeld op risico's en vragenlijsten die niet overgezet worden? Klopt dit en moet ik dit nog ergens anders doen? Of lijkt dit een bug te zijn? 

Je zou denken dat het oude account nu nergens meer rechten zou hebben maar dat is dus niet het geval. 

Groet, Sanne

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 4 March 2024, 13:05

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2

Ook kom ik er nu achter dat op deze zelfde onderwerpen (vragenlijsten en risico's) nog rechten staan ingesteld bij accounts die niet eens meer bestaan? 

Hallo @svdwal 

De functie “Verantwoordelijkheden overnemen van andere gebruiker”  is nooit doorontwikkeld voor nieuwe modules. Het overzetten van rechten en verantwoordelijkheden van de modules CHECK, BOOST of nieuwe RISK is hiermee niet mogelijk. De “Risico rechten” die bij de functie vermeld worden betreft de oude RISK.

Er bestaan al een aantal ideeën m.b.t. het overnemen van rechten maar nog niet voor het overnemen van de rechten van vragenlijsten. Zou je hier een nieuw idee voor toe kunnen voegen?

Badge +2

@Cindy Segers, bedankt voor je reactie en de verduidelijking. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring