Ik zal vast niet de eerste zijn maar ik wil het toch nog eens inbrengen en kijken wat iemand mij als tips kan geven.
Als functioneel beheerder Zenya krijgt ik alle bevoegdheden aanvragen mbt tot deze applicatie binnen.
Dit wil je gedegen oppakken. Alleen voor de aanvragen is het soms onduidelijk/ onbekend wat er allemaal mogelijk is (de aanvrager is vaak de teamleider). Een medewerker op de afdeling gaat vertrekken en de vraag is alle Zenya bevoegdheden over te dragen aan de nieuwe medewerker. Je hebt alleen de personeelsnummer en namen en ga er maar aanstaan.
De vertrekkende medewerker had wellicht rechten als Document beheerder of beoordelaar. Had wellicht rechten op een vragenlijst. Misschien had diegene wel een taak in een flow van meldingen. Hoe krijg je het gevonden. We werken al zoveel als kan met groepen maar uiteraard niet bij alles.
Wie kan mij helpen hoe ik dit het beste kan oppakken. Naar mijn weten is er ook geen rapport per persoon waar je dan duidelijk kan zien welke taken en of bevoegdheden iemand binnen alle modules van Zenya heeft.
Antwoord op het topic Els Lowette
Bekijk origineel