Skip to main content

Hallo,

 

Inmiddels zitten wij op Zenya 7.3. Robin hebben wij in alle webbased onderdelen van de Zenya tot onze beschikking. 

Graag zouden we willen weten waarom deze niet in het Portaal ter beschikking staat, of hier nog verder in ontwikkeld wordt, is de bron alleen de documentatie van Infoland. Wordt hier nog verder in ontwikkeld b.v. dat er ook gekeken wordt naar de context van  onze eigen Zenya omgeving.

grtz

Ellen

 

Hallo @Ellen van Hagen,
Voor de AI support assistant Robin staat een doorontwikkeling gepland voor uitrol 7.4. De doorontwikkeling betreft o.a. Robin beschikbaar maken voor alle Zenya gebruikers.
De applicatiebeheerder kan Robin middels een instelling in- of uitschakelen.

Robin komt voorlopig nog niet beschikbaar in het portaal, dit omdat Robin ondersteunt bij vragen over het instellen en gebruiken van Zenya functionaliteiten, dit betreft nagenoeg geen pagina's in het portaal. 
De Zenya AI support assisntant heeft als bron alleen de support- en trainingsartikelen welke wij zelf hebben geschreven, deze zijn ook beschikbaar op de community.

AI gebruiken voor zoeken/ondersteuning in de context van de inhoud welke de klant zelf in Zenya heeft gevoegd? Hiervoor kan je AI Search aanvragen, benader hiervoor je account manager.

 


Reageer