Beantwoord

Stagiaire in Zenya laten inloggen zonder licentie

  • 5 December 2023
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Het zou onwijs handig zijn als er een mogelijkheid bestaat voor stagiaires binnen HollandPTC om in Zenya te kunnen voor bepaalde documenten, zonder dat zij hiervoor in aanmerking komen voor een licentie. Dit gaat met name om een stagiaire van het Erasmus MC.

Is het mogelijk dat zij kan inloggen met een Erasmus MC account, in plaats van een HollandPTC account (hiervoor dient dan eerst nog een licentie gekocht te worden)?

icon

Antwoord op het topic Els Lowette 6 December 2023, 08:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@s-sarfraz 

Heb je al eens aan de mogelijkheid gedacht om te werken met een Webshare?

Kijk ook eens naar dit item op deze community.

 

Reputatie 1
Badge +3

@Els Lowette Dag Els. Dank voor je reactie. Dit onderdeel kennen wij inderdaad als organisatie al en maken hier ook gebruik van. Het gaat ons met name om externe personen (bijv. gedetacheerde artsen) die bij bepaalde documentatie willen, als er een mogelijkheid is om dan in te loggen via hun externe organisatie account en daar de desbetreffende documenten te vinden, scheelt dat ons licenties. Daarnaast zou dit ook veel efficiënter werken. 

Reputatie 5
Badge +6

@s-sarfraz 

Ah.  Nu uit interesse in jullie issue, hebben deze artsen een Zenya account bij deze externe organisatie?

Jullie zouden dan willen bekomen dat mensen met een Zenya login bij een externe organisatie ook de documenten van uw Zenya omgeving kunnen inzien?

Als ik zo vrij mag zijn, werkt dit ook met een Webshare die de andere organisatie(s) dan kunnen integreren in hun Zenya omgeving.  Komt er dan wel op aan deze met leesrechten ed. goed af te schermen zodat ze enkel door de betreffende artsen terug te vinden/leesbaar zijn.

Maar ik volg graag met interesse mee of er nog andere mogelijkheden zijn die een antwoord geven op jouw vraag.

Reputatie 1
Badge +3

@Els Lowette Hartelijk dank voor je antwoord Els! Dit helpt mij enorm met de mogelijkheden die we nu verkrijgen voor externe partijen/personen. En dat klopt inderdaad deze personen een Zenya account vanuit hun eigen organisatie hebben.

 

Ik laat het je nog zeker weten als er ook een andere goede mogelijkheid hiervoor is!

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring