Beantwoord

Status "Actief" niet uit te vinken

  • 11 September 2021
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben het aantal licenties aan het proberen te verminderen, en dit wil ik onder anderen doen door alle mensen die nog nooit ingelogd hebben op “Niet actief” te zetten. 

Dit zijn voornamelijk accounts die via iSync gesynchroniseerd worden vanuit AD. De optie om een account op Niet actief te zetten is echter greyed out.
Moet ik dit account eerst binnen de iSync-tool uitvinken voordat dit mogelijk is? En dan dus eerst een nacht wachten totdat de sync gedraaid heeft voordat ik het acount op Niet actief kan zetten?

 

 

icon

Antwoord op het topic Mariëlle Rossel 13 September 2021, 16:08

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Ik ben er inmiddels met de hulp van de Servicedesk achter :-)

Ik kan de gebruiker in de iSync tool uitvinken, en zodra de gebruiker “blauw” geworden is kan ik deze gebruiker wel op Niet actief zetten.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring