Beantwoord

Taakschema's: Verwijderde taakschema's

  • 20 September 2022
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Badge +3

Bij taakschema's heb je het veld ‘verwijderde taakschema's’. Wat is dit voor veld? Wanneer komt daar iets in?

In mijn eerste gedachten komen daar taakschema's die je verwijderd. Maar dat is niet het geval, maar wat komt er dan wel?

Is er overigens ergens iets na te lezen over het maken van taakschema's.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 20 September 2022, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Sigrid,

Bij ‘Verwijderde taakschema's’ zie je inderdaad de taakschema's die zijn verwijderd.

Wanneer je een taakschema verwijdert, kan het zijn dat er nog lopende taken zijn. Deze taken worden dan niet verwijderd. Het taakschema kun je dan via ‘Verwijderde taakschema's’ nog aanpassen zodat je toch nog wijzigingen kunt aanbrengen. Je hebt hiervoor het centrale recht voor ‘Verwijderde taakschema's’ nodig.

Je kunt nog wat nalezen in:

 

Badge +3

Het centrale recht voor ‘verwijderde taakschema's’ heb ik. Maar dan begrijp ik goed dat hier alleen verwijderde taakschema's in komen waarvan nog lopende taken open staan?

Als er geen taken meer open staan en je gooit het schema weg dan is het taakschema blijvend weg en niet zichtbaar in ‘verwijderde taakschema's’?

 

Het centrale recht voor ‘verwijderde taakschema's’ heb ik. Maar dan begrijp ik goed dat hier alleen verwijderde taakschema's in komen waarvan nog lopende taken open staan?

Als er geen taken meer open staan en je gooit het schema weg dan is het taakschema blijvend weg en niet zichtbaar in ‘verwijderde taakschema's’?

 

Klopt!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring