Hoe kan ik een team binnen Zenya verwijderen wanneer er geen eigenaar aan gekoppeld is?
Hoi
Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze Servicedesk - als een Team geen beheerder heeft, dan lijkt me dat lastig te wijzigen.
Heel fijn. Dank je wel. Ook als beheerder zou ik graag de mogelijkheid hebben om Teams met een eigenaar af te kunnen sluiten. In sommige gevallen is de eigenaar langdurig afwezig. Een teamlid kan zichzelf geen eigenaar maken.
Mijn idee:
- een Administrator moet rechten hebben om een aangemaakte Teams omgeving binnen Zenya aan een nieuwe eigenaar of aan zichzelf toe te kennen.
Beste
Jouw idee mag je plaatsen bij de Ideeën, zodat hierop gestemd kan worden door andere gebruikers.
Mogelijk zijn er meer klanten geïnteresseerd in deze functie en kan het posten van je vraag leiden tot meer inzicht in dit onderwerp door middel van discussie en, belangrijker nog, leiden tot een oplossing.
Ga hiervoor naar Ideeën bovenin de zwarte balk, of volg deze link: Idee registreren.
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.