Skip to main content
Antwoord

Teams: Kalender met taken

  • August 16, 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo,

recent gestart met het zoeken wat de mogelijkheden zijn van ‘Teams’.

We hebben binnen het labo een aantal laboranten die ICT-taken uitvoeren.

Ik heb nu hun taken uitgezet in Teams per maand, maar vind de lijst nogal lang en niet overzichtelijk. Je kan ook niet sorteren op aan wie de taak werd toegekend.

Bestaat er een mogelijkheid om een maandkalender aan te maken waarbij je per dag kan zien welke taak gepland staat? (zoals outlook-agenda)

Antwoord op het topic Emile Korver

Is TAAKschema's wellicht een mogelijke oplossing voor je ? Wij gebruiken dit voor herinnering en controle periodieke rapportages en audits.

Berichtgeving via outlook en controle van uitvoering via ZENYA.

Je moet dan wel de ad-on Taakschema's hebben.

2 reacties

Emile Korver
Forum|alt.badge.img+8
  • Orakel
  • Antwoord
  • August 17, 2022

Is TAAKschema's wellicht een mogelijke oplossing voor je ? Wij gebruiken dit voor herinnering en controle periodieke rapportages en audits.

Berichtgeving via outlook en controle van uitvoering via ZENYA.

Je moet dan wel de ad-on Taakschema's hebben.


Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Adviseur
  • August 17, 2022

@Emile Korver Bedankt voor de tip!