Skip to main content

Zijn er ziekenhuisapotheken die Zenya Formulier inzetten voor processen zoals Recall Change of klachtenafhandeling specifiek voor Apotheek en Lab?

Wij zijn geïnteresseerd in het uitwisselen van ervaringen over de toepassing van Zenya voor validatie binnen de Good Automated Manufacturing Practice (GAMP).

Het zou waardevol zijn om contactgegevens te ontvangen van dergelijke ziekenhuis apotheken, zodat wij informatie kunnen uitwisselen en leren hoe zij Zenya implementeren en gebruiken in hun validatieprocessen.

Ghislaine,

als farmaceutisch bedrijf gebruiken we Zenya meldingen voor deviatiemanagement, wijzigingsbeheer, OOT management, klachtenbehandeling en CAPA management.  We hebben deze processen ook gevalideerd.

Je kan me contacteren op stefan.langers@kela.health.

Groeten,

Stefan


Hoi Stefan

 

Super fijn dat jij gereageerd hebt en dat wij contact mogen opnemen.

Mijn collega Martien v Liempd is Kwaliteitsfunctionaris  ziekenhuis apotheek in ons ETz en had deze vraag bij mij neergelegd nav de nieuws mail over validatie van Infoland.

Ik ga hem doorgeven dat jij gereageerd hebt en dat hij contact met jouw hierover kan opnemen om zijn vragen te stellen.

 

Dank je wel alvast


Ook binnen het Radboudumc zijn we zoekende hoe hiermee om te gaan.
Dank voor het delen, Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar een collega van de apotheek.
Met vriendelijke groet, 

Kim


Reageer