Beantwoord

Velden gebruikersinformatie toevoegen en/of weergavenaam aanpassen mogelijk?

  • 25 March 2024
  • 3 reacties
  • 15 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Wij hebben enkele medewerkers die dezelfde voor- en achternaam hebben. Hierdoor kan het voorkomen dat bij het selecteren van zo'n gebruiker in Zenya, men de verkeerde persoon selecteert. 

Wanneer je met mouse-over de eigenschappen oproept van een medewerker, zie je onderstaande velden (waarbij ik zelf voor deze testgebruiker organisatie-eenheid en manager heb ingevuld). 

Is het mogelijk om hier zelf velden aan toe te voegen die vanuit de AD-synchronisatie gevuld kunnen worden?

En/of is het mogelijk om een van de velden aan de weergavenaam toe te voegen? Zodat in bovenstaand geval bijvoorbeeld het volgende te zien is in de namenlijst: Alfred de Vries (Gebruiker).

Dit maakt het selecteren van de juiste gebruiker, in geval van identieke namen, een stukje eenvoudiger.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 25 March 2024, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Michel,

Zo te zien komt je vraag overeen met het idee in dit topic, klopt dat?

Filter opties toevoegen bij selecteren van gebruikers | Infoland Community

Reputatie 4
Badge +7

Daar lijkt het inderdaad erg op. Wat ik, snel lezend, niet zag is de wens om zelf velden toe te voegen aan gebruikersinfo en iets aan de weergave te doen in lijsten. Wellicht kan dit als extra wens meegenomen worden in de ontwikkeling?

 

Daar lijkt het inderdaad erg op. Wat ik, snel lezend, niet zag is de wens om zelf velden toe te voegen aan gebruikersinfo en iets aan de weergave te doen in lijsten. Wellicht kan dit als extra wens meegenomen worden in de ontwikkeling?

 

Zou je dat in een opmerking willen toevoegen bij dat idee?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring