Wat gebeurt er als je in iProva op 'Help' klikt?

  • 17 juni 2019
  • 0 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 5
Sinds een paar releases is het mogelijk om vanuit iProva naar de community te gaan. Ook was het nog mogelijk om naar de online help te gaan.

In de vorige release (5.10) hebben we integratie met de community verbeterd. Daarmee hebben we voor een bepaalde groep klanten ook de link naar Online Help verwijderd.

Wanneer krijg je wat (in 5.11)?

Ben je een Nederlandstalige gebruiker die gebruik maakt van een SaaS omgeving?
Je hebt alleen 'Help'-knop. Deze knop doet twee dingen:
  1. Wanneer er content is gevonden op de community komt er uit de rechterkant van het scherm een overzicht van topics die relevant kunnen zijn voor de pagina waar je nu bent.
  2. Wanneer er geen topics zijn gevonden word je doorgestuurd naar de Infoland Community-pagina.
Heb je je iProva ingesteld op een andere taal dan Nederlands, of word je iProva niet bij Infoland gehost (SaaS)?
Je hebt een helpknop die uitklapt naar twee opties:
  1. Online Help; deze knop opent een scherm met mogelijk relevante helpartikelen
  2. Infoland Community; deze knop stuurt je door naar de Infoland Community.
Hoe zit het met Online Help?
Online Help wordt langzaam uitgefaseerd, en niet meer actueel gehouden. We streven er naar om in de Community voor alle functionaliteiten zinvolle content te bieden, maar zo ver zijn we nog niet. Je kunt ons daar bij helpen door wanneer je vragen hebt, deze te stellen op de community!

0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring