Beantwoord

Zodra een audit is voltooid is het dan nog mogelijk om deze te heropenen om zaken toe te voegen?

  • 7 September 2022
  • 8 reacties
  • 61 Bekeken

Badge +1

Als ik een audit heb afgesloten (bijvoorbeeld status op voltooid gezet) kan ik de audit dan weer terug openen om zaken als nog toe te voegen of te wijzingen?

Groet,

Pedro MUMC

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 31 October 2022, 09:59

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi @PedroPenders,

Welke module gebruik je voor audits? De module Audits of de module Meldingen?

In de module Audits kun je altijd nog wijzigen of toevoegen. in Meldingen kan dat niet in een eindstatus. Wanneer je vanuit een eindstatus een actieve statusovergang hebt naar een vorige status, kun je de melding heropenen. Let dat wel op eventuele acties die automatisch worden uitgevoerd wanneer de melding (audit) opnieuw wordt gesloten.

Badge +1

Hoi Inge,

Dank voor je reactie. 

Ik gebruik de module Audits. Maar het is voor mij onduidelijk/onmogelijk, hoe ik de status voltooid kan wijzingen zodat ik bijvoorbeeld weer zaken kan toevoegen, of de titel van de audit kan aanpassen.

Kun jij mij hierbij helpen?

Groet,

 

Pedro.

Op het tabblad Rechten bij de audit kun je zien welke rechten zijn ingesteld. Je dient de rol ‘Auditmanager’ te hebben om de status aan te kunnen passen. Wanneer een audit de status ‘voltooid’ heeft dan kun je deze status niet meer wijzigen.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Inge Kuijpers ,

Zelfs als wij de rechten hebben als auditmanager, kunnen wij de status van een audit niet aanpassen als deze eenmaal de status voltooid heeft.

Groetjes,

Mila (collega van Pedro)

Reputatie 1
Badge +3

Beste @Mila 

Ik heb de vraag doorgezet naar de Servicedesk voor verder onderzoek. 

Wanneer een audit de status voltooid heeft, kun je de status niet meer wijzigen. Je krijgt hiervoor ook een waarschuwing te zien wanneer je de status naar voltooid gaat zetten.

Badge +1

Beste Inge dank voor je antwoord.

Er kunnen (nadien) echter diverse redenen zijn om de status te kunnen wijzingen.

ik zou er voor willen pleiten dat bijvoorbeeld de auditcoördinator wel die mogelijkheid krijgt.

 

Groet,

 

Pedro.

Hoi @PedroPenders,

Zou je hiervoor een idee willen toevoegen? We kunnen dan volgen of meer organisaties deze behoefte hebben.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring