BOOST campagnes zichtbaar maken op het portaal

  • 10 October 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Gezien de uitlevering van Boost zouden we graag willen dat deze module als kolom zichtbaar is in het portaal.

Ik kan wel een nieuwsbericht item hiervan plaatsen maar dit zou ik dan willen laten staan, terwijl we de instellingen van andere berichten op 28 dagen hebben staan.

Als dit niet mogelijk is hebben jullie dan tips hoe we algemene campagnes zichtbaar kunnen maken voor gebruikers die van het portaal gebruik maken. (ik weet dat ze via mail een uitnodiging krijgen als er een campagne klaar staat).

Met groet,

Anja


5 reacties

Reputatie 5

Hallo @Anja Versteegden,

 

Ook wij zijn van mening dat, naast de primaire e-mail-route, het logisch is om ook via het portaal campagnedeelnemers een mogelijkheid te geven om naar de campagne(s) te navigeren die voor hen op dat moment actueel zijn. We hebben hier ook plannen voor en ik kan daarom ook alvast een ontwerp met je delen. Het is voor mij net te vroeg om hier heel concrete toezeggingen over te doen. Maar weet dat veel klanten hierom vragen en dat dit onderwerp op dit moment onze aandacht heeft.

Ik hoor graag jouw eerste reactie (en natuurlijk die van anderen) en of je verwachtingen met het paneel 'Mijn campagnes’ worden waargemaakt. Laat het hier ook weten hoe we je verwachtingen zelfs kunnen overtreffen.

Reputatie 4
Badge +4

Ja heel mooi en een hele logische plaats!

Reputatie 5
Badge +6

@Thomas de Groot 

Inderdaad heel goed idee en voorstel ontwerp met extra paneel.

Zeker een meerwaarde samen met de 2 panelen die we zelf  gaan kunnen instellen vanaf Zenya 7.1.

Reputatie 6
Badge +7

Een plaats waar gebruikers hem nu al zoeken merk ik in de pilot. Goede keuze dus.

Reputatie 5

Hallo,

 

Dit idee is inmiddels mede dankzij jullie input gerealiseerd in Zenya 7.2!

https://update.infoland.eu/2024/01/04/zenya-7-2-0-0/#toggle-id-1

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring