Skip to main content
Vraag

Boost - later deelnemer toegevoegd aan lopende campagne, wat gebeurt er?

  • 23 July 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hoi,

We zijn net begonnen met Boost campagnes maken. Maar wat gebeurt er als een campagne al loopt en ik voeg een collega toe?

  • Stapt die dan in bij het volgde bericht en kan dan in de tijdlijn teruglezen wat ervoor is gebeurt
  • Begint deze weer aan het begin van de campagne en doorloopt hij/zij de campagne in de zelfde snelheid maar is deze op een andere plek qua voortgang?

Bij ons centraal introductieprogramma en de HiX trainingen zouden we behoefte hebben aan de laatste variant.

 

2 reacties

Beste Marij,

Wat leuk dat je ermee aan de slag bent!

Op dit moment werkt het als volgt: als een campagne al gestart is en er al stukken van de tijdlijn zijn uitgestuurd, dan krijgen later toegevoegde collega’s vrij rap (meestal 5 minuten) een mail die hen verwelkomt bij de campagne. Als zij dan naar de campagne gaan, kunnen zij inderdaad in de tijdlijn teruglezen wat er eerder is gebeurd.

Mijn collega's hebben dit wat mooier uitgewerkt in een training.

Over jullie gewenste variant hebben we het ook al een paar keer gehad, en we horen graag of meer mensen dit wensen. De Boost-productmanager kan daar dan eventueel nog op doorvragen (let wel, deze is op dit moment op vakantie).

Ik heb wel nog een workaround die misschien voor jullie werkt. We hadden een campagne gemaakt over awareness met betrekking tot iets technisch, en we wilden een nieuwe collega dit ook laten volgen met het tempo van één item per week. Wat we toen hebben gedaan, is een kopie gemaakt van deze campagne en alleen hem daarvoor uitgenodigd. Dan heb je natuurlijk niet dat deze persoon met de rest mee kan chatten en je hebt eventueel dubbel beheer als je nog bezig was met volgende stukken klaar te zetten.

Badge +1

@Sjoerd van Loon dank voor je antwoord. De training die jij deelt heb ik inderdaad bekeken, het was me daarin alleen niet helemaal duidelijk wat er gebeurde vandaar dat ik hier de vraag stelde. De workaround had ik inderdaad ook al bedacht maar het extra beheer en het niet kunnen communiceren en leren van de anderen in de campagne was voor mij inderdaad een reden om deze niet te gebruiken nu.

 

En de Boost-productmanager mag natuurlijk altijd contact opnemen, we denken graag mee!

Reageer