Vraag

Campagne exporteren

  • 8 December 2023
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Je kan een campagne nu kopiëren en die kopie in dezelfde omgeving onder een andere naam gebruiken.

Gaat het ook mogelijk worden een campagne te exporteren en importeren?

Zo wil ik graag een campagne exporteren en in onze testomgeving plaatsen. Om hier collega's dingen te laten zien die al heel mooi gemaakt zijn en eventueel te laten oefenen, zonder dat we hierbij risico lopen dat er in de live omgeving iets verstuurd wordt.

Ik kan me ook voorstellen dat het heel handig kan zijn om een campagne te exporteren en te delen met collega's in het land. Bijvoorbeeld een samenwerkingspartner die (een deel) van de campagne dan kan gebruiken.


2 reacties

Hallo Silvia,

Dit klinkt inderdaad als een handige toevoeging en achter de schermen zijn we al bezig geweest om een invulling aan deze functionaliteit te geven. Er zitten helaas wat haken en ogen aan, waardoor we waarschijnlijk ook deze release nog niet iets officieels kunnen gaan uitbrengen.

 

Maar in de release notes van Zenya 7.1.0 zit onder het kopje 'Campagne kopieren’ iets verstopt wat je je misschien wel helpen kan:

 

Heb je overigens een mooie campagne die je graag met een andere organisatie wil delen? Neem dan even contact op met onze servicedesk. Je kunt dit nog niet zelf vanuit Zenya doen, maar wij helpen je daar graag mee!

Hallo @Silvia van Gils,

Als je een campagne geëxporteerd wil hebben dan kun je dat bij de servicedesk via een ticket aanvragen.

Je dient dan aan te geven om welke campagne het gaat en de Zenya support toegang open te zetten.

Op dezelfde manier kun je via een ticket een aanvraag doen om een campagne te importeren.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring