Skip to main content

Alle mails die vanuit Zenya worden verzonden komen bij de ontvanger aan met naam van de verzender gevolgd door <noreply@iprova.nl>

We hebben nu via BOOST een campagne gestart met als resultaat dat veel van onze medewerkers denken dat het om een phishing mail gaat die ze vanuit de campagne krijgen door het <noreply@iprova.nl>. Bijna niemand van onze medewerkers weet (nog) dat Zenya vroeger iProva heette en dus veel wantrouwen. 

Is het mogelijk dit om te veranderen naar <noreply@zenya-software.com>?

@Peter van der Vlies 

Ik zie dat jullie primaire Zenya URL eindigt op iprova.nl. Ik stel voor dat je een ticket aanmaakt bij onze Servicedesk, waarin je vraagt om deze URL én het daarop gebaseerde afzender adres te wijzigen. Daar is een procedure voor.

Ik merk er overigens meteen bij op dat het afzender adres van Zenya na de wijziging zal eindigen op @zenya.work, niet op @zenya-software.com - lijkt me goed om dat alvast te delen met de gebruikers.