Vraag

Onderdeel campagne op vaste datum

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Wij zouden graag zien dat je een onderdeel van de campagne vast kan zetten op een bepaalde datum.

Alle onderdelen worden nu qua datum bepaald door het aantal dagen pauze tussen de verschillende andere onderdelen. Als je ergens iets verlengd of verkort schuift de hele campagne mee. Een mooie functionaliteit.

Echter is het in onze campagne is voor 2 momenten belangrijk dat deze op een specifieke datum verzonden worden (X dgn voor specifieke activiteit in organisatie waarvoor datum vast staat). Het zou prettig zijn die kennisflitsen in de campagne op harde datum vast te kunnen zetten.

Nu moeten we steeds in de gaten houden als we ergens iets toevoegen, verwijderen of de pauzes aanpassen  op welke twee data deze berichten gepland staan. Dit is wat foutgevoelig hebben we gemerkt.

 

Hebben meer mensen hier behoefte aan?


1 reactie

Reputatie 5

Het is een interessante idee dat inderdaad een beetje indruist tegen de huidige opzet. We hebben altijd voorzien dat je het design/fasering van een campagne los kunt beheren van het moment waarop de campagne plaatsvindt. Dit maakt dat een campagne eenvoudig gekopieerd kan worden of met andere organisaties gedeeld kan worden en op een ander moment kan worden uitgezet door enkel de begindatum aan te passen. Een andere reden is dat we er initieel ook rekening mee hebben gehouden dat je ooit individuele campagnes wil kunnen uitzetten waarbij iedere deelnemer zijn eigen begindatum heeft.

Ik snap wel dat er situaties zijn dat je voor sommige campagnes een specifieke datum wil kunnen gebruiken. Tegelijkertijd vraag ik me wel af in hoeverre de huidige opties dat lastig voor je maken. Eerlijk gezegd vraag ik me daarom ook af of het de moeite waard is op dit aan te passen omdat andere wijzigingen (toevoegen/wijzigen/verwijderen van pauzes) in de campagne rekening met deze vaste datum moeten gaan houden. 

@Mila, ik zie dat jij dit idee ook leuk vind. Kun je aangeven hoe het jou zou kunnen helpen?

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring