Vraag

Onderwerp in een Boost campage vanaf 7.2

  • 6 February 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Met de uitlevering van 7.2 is er een nieuwe ontwikkeling die het onderwerp van een Boost campgane creatief herschrijft.

Ik snap de keuze maar ik wil ook graag de mogelijkheid hebben om mijn eigen onderwerp te behouden, is dit nog mogelijk?

Hoor het graag,

Met groet,

Anja


1 reactie

Reputatie 5

Hallo Anja,

het klopt dat de onderwerpen van de mails automatisch gegenereerd worden op basis van de taal van de gebruiker, de inhoud van de mail en of het een eerste mail voor de campagne is. De naam van de campagne maakt altijd onderdeel uit van het onderwerp van de mail.

Je kunt het onderwerp van de mail zelf niet wijzigen, alleen het onderwerp van de campagne en daarmee ook het onderwerp van de mail beïnvloeden. Sowieso kun je mails zelf inhoudelijk niet beïnvloeden, alleen campagnestappen. Mails worden samengesteld uit campagnestappen i.c.m. doelgroepen die aan deelnemers en campagnestappen gekoppeld zijn.

Er is een reden waarom we deze functionele keuze gemaakt hebben. Vanuit de wereld van marketing is er veel onderzoek gedaan naar onderwerpen van mails en de invloed daarvan op respons. Met deze wijzigingen sluiten we beter aan bij de kennis die daarbij opgedaan is. De onderwerpen zijn nu vaker in de taal van de gebruiker, geven beter aan wat de inhoud van de mail is en zetten zoveel mogelijk aan tot een actie. 

Ik ben wel benieuwd of je scenarios kent waarin je enkel met de titel van een campagne als onderwerp een beter resultaat denkt te kunnen behalen. 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring