Beantwoord

Starttijd aanpassen naar ochtend

  • 12 October 2023
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Is het mogelijk om de tijd aan te passen van de start? nu komt de mail steeds om 13:00 uur binnen, ik zou dat liever in de ochtend zien, zodra men begint met werken.

icon

Antwoord op het topic Thomas de Groot 8 February 2024, 09:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Hallo @Claudia van den Bogaert,

Welkom op onze community. Het is op dit moment nog niet mogelijk om een andere tijd dan 13:00 in te stellen. Stel dat het wel mogelijk is om een tijd in te stellen, wil je dan één tijd voor de gehele organisatie? Of moeten er meerdere tijden gebruikt kunnen worden, en zo ja op welk niveau zou je dat willen? Let er mee op dat, hoe gedetailleerder je dit wil, des te complexer het wordt voor ons om te maken en mogelijk ook voor campagnebeheerders.

Reputatie 3
Badge +7

@Thomas de Groot : bij ons worden ze niet meer om 13:00 verstuurd, maar in de nacht rond 00:00. En dat vinden wij een prettigere tijd dan 13:00.

Reputatie 5

Hoi Mila, 

Goed om te weten dat je 0:00 een prettigere tijd vindt. Maar dat de mail niet om 13:00 verstuurd wordt is eigenlijk een bug. De bug is namelijk dat de eerste mail van een campagne om 13:00 verstuurd wordt, maar andere mails in dezelfde campagne worden om 0:00 verstuurd. Dit “probleem” is verholpen in de 7.1 release. Vanaf die update zullen alle mails dus weer om 13:00 verstuurd worden. 

In de software is al wel enigszins rekening gehouden met verschillende tijden per klant/campagne. Vandaar ook dat ik graag wil weten op welk niveau je het versturen van mails zou willen kunnen beïnvloeden. Is voor jou 00:00 de gewenste tijd voor alle campagnemails?

Reputatie 3
Badge +7

@Thomas de Groot Ik denk dat onze voorkeur inderdaad is dat de mail 's nachts wordt verstuurd (hoeft niet per se exact om 00:00), omdat het denk ik leuk is voor deelnemers om ‘s morgens hun mailbox te openen en daar een Boost bericht te zien.

Reputatie 6
Badge +7

Bij ons is er ook behoefte aan versturen op een andere tijd dan 13.00.

 

Mooiste is natuurlijk als je dat per campagne aan kan geven. Maar uiteraard ook technisch lastiger.

Indien je als beheerder geen keuze kunt maken is het versturen in de nacht een prettigere optie dan 13.00. 

 

Reputatie 5

Hoi @Silvia van Gils en @Mila,

 

In Zenya 7.2 is het mogelijk gemaakt om de publicatietijd voor berichten per campagne te wijzigen:

https://update.infoland.eu/2024/01/04/zenya-7-2-0-0/#toggle-id-6

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring