Beantwoord

Teams of gebruikersgroepen voor Boost

  • 7 May 2024
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen,

 

Wij staan nu voor de keuze of we voor Boost campagnes gebruik gaan maken van Teams of van gebruikersgroepen.

Wat zijn de eventuele voor en nadelen van deze keuzes?

Hoor het graag,

Met groet,

Anja

icon

Antwoord op het topic Thomas de Groot 14 May 2024, 13:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Hoi Anja,

ik denk dat het vooral van je inrichting afhangt. Als je reeds gebruikersgroepen en/of teams ingericht hebt die geschikt zijn om deelnemers (al dan niet in doelgroepen) in je campagne te betrekken dan kan dat het makkelijker maken bij de inrichting. Ook heb je daarmee het voordeel dat de deelnemers in je campagne gesynchroniseerd blijven met de gebruikersgroepen of teams. Het kan ook zijn dat je dat juist niet wil, bijvoorbeeld dat je alleen deelnemers wil laten starten die nu in een gebruikersgroep of team zitten.

Daarnaast is het vanaf de 7.3 release mogelijk om de importwizard te gebruiken. Dat maakt het mogelijk om buiten Zenya in excel de deelnemers voor te bereiden voordat je ze aan de campagne als deelnemer toevoegt. Dit geeft je veel meer flexibiliteit om deelnemers te selecteren voor je campagne.

 

Helpt je dit?

Reputatie 3
Badge +6

Dank voor je reactie @Thomas de Groot ik heb de releasenotes al doorgelezen en ben blij dat er een import functie aankomt voor zowel groepen als teams. Ik denk dat dit zeer helpend en beter beheersbaar zal zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring