Vraag

Wanneer krijgen de deelnemers juist de mail met de info dat er een nieuw artikel of nieuwe info in een campage beschikbaar is?

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Badge

Wanneer krijgen de deelnemers juist de mail met de info dat er een nieuw artikel of nieuwe info in een campage beschikbaar is?

Gisteren bijvoorbeeld info toegevoegd en iedereen heeft de mail gekregen nadat het bericht online gekomen is.

Vandaag ook nieuws gepubliceerd - het staat online, maar niemand heeft een mail ontvangen, maw is niet op de hoogte van nieuwe info.


1 reactie

Reputatie 5

Hoi @michael.noel,

het publiceren van de berichten op de tijdlijn van deelnemers gebeurt in hetzelfde proces als wanneer de mails geïnitieerd worden. Het proces van het versturen van mails kan even duren, bij grote aantallen momenteel tot wel een uur. Binnen die periode is de deelnemer dus nog niet op de hoogte maar zijn de berichten wel op de tijdlijn beschikbaar. Ik geef hier weliswaar aan dat het een uur kan duren, maar in de praktijk is dit meestal maar enkele minuten.

Het kan echter voorkomen dat er met het mailen iets mis is gegaan. Als ik je bericht lees lijkt het daar ook op. Ik zal intern laten controleren of we in zijn algemeenheid een probleem m.b.t. mails zien. Zou jij onze servicedesk willen informeren over je bevindingen zodat ze specifiek jouw scenario kunnen onderzoeken. Hopelijk kunnen we dit snel ophelderen. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring