Sinds de omschakeling naar versie 5.9 hebben wij een probleem met het afdrukken van vragenlijsten.
Het is bij ons nog niet mogelijk om onze interne audits en QuickScans uit te voeren met een tablet of smartphone.
De vragenlijsten worden dus nog op papier afgedrukt.
In de vorige versies van iProva kregen we telkens een mooie afdruk met verschillende vragen per pagina.
Sinds de update drukken onze vragenlijsten af met 1 of 2 vragen per pagina.
Dit geeft een enorme papierhoop en de afdruk is bovendien ook echt niet duidelijk.
Zijn er nog organisaties die hier tegenaan lopen en hier een oplossing voor hebben?
(Als voorbeeld voeg ik twee vragenlijsten toe zodat het verschil tussen de twee versies duidelijk is.)
Het is bij ons nog niet mogelijk om onze interne audits en QuickScans uit te voeren met een tablet of smartphone.
De vragenlijsten worden dus nog op papier afgedrukt.
In de vorige versies van iProva kregen we telkens een mooie afdruk met verschillende vragen per pagina.
Sinds de update drukken onze vragenlijsten af met 1 of 2 vragen per pagina.
Dit geeft een enorme papierhoop en de afdruk is bovendien ook echt niet duidelijk.
Zijn er nog organisaties die hier tegenaan lopen en hier een oplossing voor hebben?
(Als voorbeeld voeg ik twee vragenlijsten toe zodat het verschil tussen de twee versies duidelijk is.)
Bladzijde 1 / 1
Ook hier hebben wij problemen mee, het is niet houdbaar om van elke vragenlijst nog een printversie te maken en bij te houden. Dat vraagt problemen naar de toekomst.
Onze organisatie ondervindt ook problemen met de afdruk van de vragenlijsten. Ook hier worden de vragenlijsten afgedrukt om mee te nemen op interne audit.
Hier hetzelfde probleem. Geen mooie afdruk van vragenlijsten, waardoor niet bruikbaar.
Wij werken hier ook (nog) niet met tablets en smartphone, waardoor we de geprinte vragenlijsten voor audits en veiligheidsrondes wel nodig hebben.
Een aparte printversie is nu de werkwijze, maar erg arbeidsintensief.
Wij werken hier ook (nog) niet met tablets en smartphone, waardoor we de geprinte vragenlijsten voor audits en veiligheidsrondes wel nodig hebben.
Een aparte printversie is nu de werkwijze, maar erg arbeidsintensief.
We horen jullie kritiek en we gaan dit verbeteren.
In AZ Turnhout hebben we volledig hetzelfde probleem nl. een vragenlijst die vorig jaar werd gebruikt, was 2 blz. lang om 50 patiënten te checken. Deze vragenlijst willen we nu terug uitsturen en als we hem nu zouden afdrukken is deze 52 blz.!!! Dit is echt niet gebruiksvriendelijk en totaal niet goed voor het milieu. De oplossing is momenteel deze terug in Excel uit te sturen zodat de afdelingen gemotiveerd blijven om de controles uit te voeren want via Infoland gaan ze de vragenlijst niet willen invullen.
We begrijpen dat veel organisaties meer en meer gebruik maken van tablets... maar hier maken wij op dit moment nog geen gebruik van o.w.v. ziekenhuisbrede afspraken met ziekenhuishygiëne,...
Graag een gebruiksvriendelijke manier om vragenlijsten, interne audits, veiligheidsronden,... toch nog te kunnen uitprinten met een minimaal gebruik van papier omdat hier veel vragen over komen in het kader van het milieu en duurzaamheid.
We begrijpen dat veel organisaties meer en meer gebruik maken van tablets... maar hier maken wij op dit moment nog geen gebruik van o.w.v. ziekenhuisbrede afspraken met ziekenhuishygiëne,...
Graag een gebruiksvriendelijke manier om vragenlijsten, interne audits, veiligheidsronden,... toch nog te kunnen uitprinten met een minimaal gebruik van papier omdat hier veel vragen over komen in het kader van het milieu en duurzaamheid.
We horen jullie kritiek en we gaan dit verbeteren.
Deze concrete verbeteringen zijn opgenomen in iProva 5.11.
Lees er hier meer over: https://community.infoland.nl/releases-sprint-reviews-en-actuele-vraagstukken-32/wat-is-er-nieuw-in-iprova-5-11-954
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.