Skip to main content

Wij maken gebruiken van een anonieme vragenlijst (CHECK) bij medewerkers. Als we op het tabblad Ingevulde vragenlijsten kijken, staat er inderdaad overal anoniem. Echter, klikken wij het vragenlijstonderzoek open en gaan we naar de eigenschappen, zien wij toch bij het veld ‘Vragenlijstonderzoek betreft’ bij wie de vragenlijst is uitgezet en wie deze heeft ingevuld (d.m.v. vinkje achter de naam). Hebben wij nu iets niet goed ingesteld of niet, in het laatste geval zou het fijn zijn als dit ook geanonimiseerd wordt.

Hoi ​@Mila 

Je kunt in het geval van een anoniem ingevulde vragenlijst niet zien wie iedere afzonderlijke vragenlijst heeft ingevuld. Het vinkje is uitsluitend een indicatie dat de deelnemer de taak die voortkomt uit een vragenlijst onderzoek heeft uitgevoerd. Het is belangrijk om aan te geven dat je de ingevulde vragenlijsten pas kunt inzien zodra het vragenlijst onderzoek gesloten is.

Maar ik kan me voorstellen dat het vinkje ook vragen oproept. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze Servicedesk. De uitkomst daarvan zal op een later moment hier gedeeld worden.

Reageer