Beantwoord

Audits registreren beheren bewerken en plannen wie heeft er ervaring ?


Reputatie 3
Badge +6

Wie kan mij op weg helpen om audits te gaan registeren in iProva.

We willen graag aan de slag met de audit planning / registratie en vervolg in iProva.

Nu zijn wij nog niet bekend met Audit, taakschema, planning en mijn vraag is wie kan mij al een voorzet geven hoe we dit het beste kunnen inzetten.

We werken wel al met vragenlijsten en iTask verbetervolg module maar de planning en overzicht van audit missen we. 

 

Wie kan mij helpen.

 

icon

Antwoord op het topic Hiewwaiy 21 June 2021, 09:59

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7

@annemari.eichholtz , kan jij wellicht je kennis delen? Bedankt alvast 

Reputatie 3
Badge +6

Ik lees graag even mee, wij zijn in het LUMC ook aan het oriënteren op de audits en planning module

Reputatie 1
Badge +5

Ik lees ook graag mee! Op het moment zijn we ook bezig met het inrichten van audits binnen Zenya.

Badge +1

Ik lees ook graag even mee!

Reputatie 5
Badge +6

Ik sluit me ook graag even aan om mee te lezen en te leren.  

Reputatie 2
Badge +5

Heeft iemand al informatie over bovenstaande?

gr Bart

Reputatie 3
Badge +6

Ik nog niet meer info we zijn druk aan de slag. Wel besloten meldingen en planning te gaan inzetten.

Reputatie 3
Badge +6

In het LUMC hebben we uit eindelijk gekozen voor 2 scenario's. Een waarbij we voor onderdelen die relatief weinig audits per jaar uitvoeren de module audit en planning gebruiken. Voor het 2e scenario, voor onderdelen die veel audits uitvoeren, gebruiken we de module meldingen. In dit stuk zijn we nog aan het kijken hoe we ons verbeterformulier kunnen inzetten om te koppelen aan de bevindingen van de audit.

Daarnaast hebben we in de module documenten een flow gemaakt waarmee de auditrapporten klaargezet, geschreven en goedgekeurd kunnen worden. 

Dit is alles is nog wel in de ontwikkelingsfase.

Reputatie 3
Badge +6

@MariskaIJzendoorn dank voor je reactie zou je evt gegevens willen delen.

We gaan ze uiteraard niet een op een overnemen maar dan kan ons wellicht helpen in het project waar we nu in zitten.

Zo ja heel graag hierbij mijn email adres g.strous@etz.nl

Reputatie 3
Badge +6

@Ghislaine ik zal je even een mail sturen voor wat verdere informatie.

Groeten Mariska

Badge +1

Wij beheren ook de audit in de module iTask en iDoc.

We zijn daar wel tevreden over, alleen de planning borgen we nog in een excel bestand.

Reputatie 3
Badge +6

@jeanette Dank voor je reactie. We hebben een start gemaakt mocht ik nog vragen hebben dan neem ik graag met je contact op.

Reputatie 4
Badge +6

Beste allen,

Ik hoop dat jullie naar de Gebruikersdag komen want daar staan twee presentaties over dit onderwerp geagendeerd!

Bart

Reputatie 3
Badge +6

@Bart Bolwijn thanks voor de reactie en jazeker we hebben ons al ingeschreven voor de presentatie.

 

Reputatie 4
Badge +7

Wij beheren ook de audit in de module iTask en iDoc.

We zijn daar wel tevreden over, alleen de planning borgen we nog in een excel bestand.

Hallo Jeannette,

Ik zou graag van je horen hoe jullie dit hebben ingericht. Sowieso ben ik benieuwd hoe je audits in Zenya kunt ondersteunen zonder gebruik te maken van de CHECK module. Wellicht kunnen anderen hier ook iets over delen?
Alvast dank voor de reacties.

Michel

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring