Skip to main content

Ter voorbereiding op een audit vullen wij een aantal dagen voor de daadwerkelijke audit alvast de verbeterpunten voor de voorgaande audit in, zodat we deze tijdens de huidige audit kunnen toetsen in de praktijk.

Daarvoor moeten we dan de datum van die dag invullen  op de vragenlijst. Na uitvoering van de audit vullen we dan de gehele vragenlijst in en passen we de datum aan naar de datum van uitvoering audit.

Na verzenden van de vragenlijst en weer openen of afdrukken van de verzonden vragenlijst, staat de 1e datum in de vragenlijst en niet de uitvoerdatum. Bv: 14/6 voorbereid, 18/6 uitgevoerd: op de afdruk van de audit staat alleen ‘Ingevoerd door X op 14/06/2024. Terwijl zij de datum heeft aangepast naar 18/6.

Kan dit aangepast worden?

Hallo @Marianne Dijkstra 

Dit is een inhoudelijke vraag die onderzocht dient te worden door de Infoland servicedesk. Ik zal daarom jouw vraag doorzetten naar hun en er een zendesk ticket van maken.


Dank voor het omzetten!


Het blijkt hier om een bug te gaan met nummer 68504. Mocht je ook last hebben van deze bug dan kun je dat aangeven via Mijn Infoland.


Reageer