Vraag

Dezelfde vragenlijst door meerdere mensen in laten vullen

  • 3 March 2022
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Badge

Is het mogelijk om een vragenlijst door meerdere mensen in te laten vullen? 

Tijdens de dagdienst wordt er gewisseld van medewerker op een werkplek. De medewerker van de ochtend is begonnen met invullen van de onderhoudsvragenlijst, maar kan de werkzaamheden van de middag niet uitvoeren vanwege werkplekwissel. Kan een andere collega die vragenlijst dan overnemen?

Mocht dit nog niet kunnen, gaat dit dan in de toekomst mogelijk worden?


8 reacties

Hoi @Petra,

Dat kan wanneer je een vragenlijstonderzoek gebruikt.

 

Badge

Hoi @Inge Kuijpers ,

Dank voor de snelle reactie!

Is het ook mogelijk om deze vragenlijstonderzoek dagelijks of alleen op bepaalde aangewezen dagen af te laten gaan?

Als je een taakschema aanmaakt kun je een frequentie en herhaalpatroon aangeven, dit wil ik graag ook voor de vragenlijstonderzoek instellen. 

 

Hoi @Petra,

Een taakschema kun je alleen maken voor een vragenlijst, niet voor een vragenlijstonderzoek.

Badge

Hoi @Inge Kuijpers ,

Dank je wel voor je reactie. Ik weet even voldoende.

 

 

Badge +1

Is het ook mogelijk dat een medewerker een gedeelte van een vragenlijst in vult en dat daarna de vragenlijst naar een andere medewerker gaat met andere vragen? Of kan is dat iets wat je via Itask regelt. Dus medewerker afdeling x vult de vragenlijst in. Als die ingevuld is moeten er door andere medewerker een andere vragenlijst ingevuld worden die natuurlijk wel met elkaar te maken hebben.

Hoi @john van kollenburg,

Dat lijkt dan meer op een workflow, waarschijnlijk is FLOW (iTask) hiervoor inderdaad meer geschikt.

Badge +1

Dag @Inge Kuijpers ,

Ik werk nog maar heel recent met de CHECK module. 

In onze setting zou het de bedoeling zijn dat een 3-tal personen 1 vragenlijst kunnen invullen (veiligheidsronde) en alle vragen kunnen aanvullen: vb. persoon X vult vraag 1 (Ja/Nee vraag met verdeling van aantallen vb Ja =3 en Nee=2) in en op een later tijdstip vult persoon Y zijn/haar bevindingen aan bij Vraag 1 (zodat Ja=6 en Nee=3 wordt).

 

Wat ik merk is dat:

  • de naam en functie van persoon X blijft staan als persoon Y de vragenlijst opent om aan te vullen.  Persoon X was de eerste persoon die de lijst geopend en ingevuld heeft. 
  • Als persoon X op verzenden klikt, dan merk ik dat:
    • de taak verdwijnt uit de takenlijst van persoon X, maar via de link in de email wel nog aan de vragenlijst kan en deze nog kan bewerken 
    • persoon Y ook nog aan de vragenlijst kan via email en deze kan bewerken, ook al is de taak verdwenen uit de takenlijst.

Eigenlijk kunnen zowel persoon X en Y de lijst openen (enkel via de link in de email) en blijven bewerken nadat ze deze hebben verzonden. Eens de lijst is gesloten (einddatum) kan men deze niet meer bewerken. 

→ Is dit zo bedoeld?

 

Mvg, 

Natascha

 

Hoi @Natascha Deprez,

Dat is inderdaad zoals het is bedoeld. De naam van de eerste invuller blijft op de vragenlijst staan. Als invuller kun je je ‘eigen’ vragenlijsten nog wijzigen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring