Skip to main content

Zijn er organisaties die Zenya gebruiken om (interne) klanttevredenheidsonderzoeken uit te zetten?
Wij zijn benieuwd hoe jullie dat aanpakken en of jullie tips of ervaringen willen delen. We zijn benieuwd wat goed werkt en wat je juist niet (meer) zou doen. Alle input is welkom!

Hier zijn wij ook benieuwd naar. Vragenlijsten lijkt daar een goede module voor of zijn er betere mogelijkheden?


Hallo ​@everbaas,

 

Tot voor kort maakten wij gebruik van vragenlijsten in Zenya voor het patiënt tevredenheidsonderzoek.

Wij hebben een kader aangemaakt met zo'n 100 gevalideerde vragen. Afdelingen konden aangeven welke vragen zij willen stellen. De vragenlijst werd vervolgens samengesteld uit deze kadergerelateerde vragen. Via het EPD werden de patienten uitgenodigd per mail met daarin een link naar de vragenlijst. In Power BI werden de resultaten weergegeven in dashboards.

Sinds 1 juli is ervoor gekozen om in plaats van deze methodiek over te gaan op generieke PEM metingen. De meerwaarde hiervan is dat benchmarking mogelijk is.

Mocht je meer informatie wensen, neem dan na 12 augustus contact op (om te voorkomen dat je bericht uit het zicht raakt tijdens mijn vakantie ;)

groeten, 
Arjo


Reageer