Skip to main content

Ervaring met klanttevredenheidsonderzoeken

  • May 21, 2025
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

everbaas
Forum|alt.badge.img

Zijn er organisaties die Zenya gebruiken om (interne) klanttevredenheidsonderzoeken uit te zetten?
Wij zijn benieuwd hoe jullie dat aanpakken en of jullie tips of ervaringen willen delen. We zijn benieuwd wat goed werkt en wat je juist niet (meer) zou doen. Alle input is welkom!

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Reiziger
  • June 23, 2025

Hier zijn wij ook benieuwd naar. Vragenlijsten lijkt daar een goede module voor of zijn er betere mogelijkheden?


Arjo Kuiper
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • July 18, 2025

Hallo ​@everbaas,

 

Tot voor kort maakten wij gebruik van vragenlijsten in Zenya voor het patiënt tevredenheidsonderzoek.

Wij hebben een kader aangemaakt met zo'n 100 gevalideerde vragen. Afdelingen konden aangeven welke vragen zij willen stellen. De vragenlijst werd vervolgens samengesteld uit deze kadergerelateerde vragen. Via het EPD werden de patienten uitgenodigd per mail met daarin een link naar de vragenlijst. In Power BI werden de resultaten weergegeven in dashboards.

Sinds 1 juli is ervoor gekozen om in plaats van deze methodiek over te gaan op generieke PEM metingen. De meerwaarde hiervan is dat benchmarking mogelijk is.

Mocht je meer informatie wensen, neem dan na 12 augustus contact op (om te voorkomen dat je bericht uit het zicht raakt tijdens mijn vakantie ;)

groeten, 
Arjo


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • July 22, 2025

Hoi ​@everbaas 

Zie ook:

 


everbaas
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ontdekker
  • August 6, 2025

Hoi ​@everbaas 

Zie ook:

 

Bedankt voor de reactie! Echter is dit bestand niet (meer) bereikbaar. Kan ik het nog ergens terugvinden toevallig?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • August 12, 2025

Hoi ​@everbaas,

Lukt het niet om de bijlage bij dat artikel te openen?

Hierbij dan nogmaals: