Skip to main content
Beantwoord

Extra filters Zenya CHECK

  • September 10, 2025
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

 

Op dit moment hebben we vragenlijsten binnen CHECK aan gemaakt op basis van organisatie-eenheden. Echter, dan kunnen we alleen een filter aanmaken op organisatie-eenheden. We zouden óók graag kunnen filteren op cliëntnummer (zowel bij ‘ingevulde rapporten’ als in de ‘rapportage’ zelf. In eerste instantie is het namelijk voor ons van belang om middels de organisatie-eenheid bij de juiste afdeling terecht te komen (zoals nu ingesteld), echter vervolgens zouden we ook op cliëntnummer willen kunnen filteren om in desbetreffende vragenlijst terecht te komen. 

Hopende is hiermee onze wens duidelijk. Zo niet, laat het gerust weten.

 

Met vriendelijke groet,

Rowen Zotti-Bours - beleidsmedewerker Cicero Zorggroep

Antwoord op het topic Erik F

Hi ​@rowenzottibours,
Dit is mogelijk, echter dien je gebruik te maken van een vragenlijst van het type "Klant / Cliënt / Patiënt”.
Je kunt dan op de eerste pagina de organisatie-eenheid toevoegen als verplicht veld.
Daarmee heb je een cliëntnummer en organisatie-eenheid om mee te filteren.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hi ​@rowenzottibours,
Dit is mogelijk, echter dien je gebruik te maken van een vragenlijst van het type "Klant / Cliënt / Patiënt”.
Je kunt dan op de eerste pagina de organisatie-eenheid toevoegen als verplicht veld.
Daarmee heb je een cliëntnummer en organisatie-eenheid om mee te filteren.


Forum|alt.badge.img

Hi ​@rowenzottibours,
Dit is mogelijk, echter dien je gebruik te maken van een vragenlijst van het type "Klant / Cliënt / Patiënt”.
Je kunt dan op de eerste pagina de organisatie-eenheid toevoegen als verplicht veld.
Daarmee heb je een cliëntnummer en organisatie-eenheid om mee te filteren.

En die filter komt dan zowel in de ‘rapportage’ als in ‘ingevuld rapporten’ tevoorschijn?


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

@rowenzottibours 

Klopt, we zijn benieuwd naar je ervaringen!