Beantwoord

Hoe kan ik een tevredenheidsbevraging via mail organiseren waarin het aantal deelnemers op voorhand niet gekend is.

  • 29 October 2022
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Badge +1

Beste,

 

We willen een patiënttevredenheidsbevraging opzetten. Deze vragenlijst loopt een bepaalde periode. Dit wil zeggen dat alle ontslagen patiënten opgenomen moeten worden. Niet iedereen wordt op hetzelfde moment ontslagen, maar krijgen wel de vragenlijst toegestuurd enkele dagen na ontslag. 

Ik heb een herinnering ingesteld. Uiteraard moet deze herinnering past verstuurd worden enkele dagen nadat patiënt werd toegevoegd aan de deelnemers. 

Hoe kan ik dit zo inrichten dat herinneringsmails pas verstuurd worden enkele dagen nadat een deelnemer toegevoegd wordt. Anders gezegd, een herinneringsmail moet verstuurd worden afhankelijk van het moment van deelname van de patiënt. Dit moment is afhankelijk van de ontslagdatum. 

 

Dank je wel!

 

Peter

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 31 October 2022, 14:30

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Peter,

Je zou hiervoor invulverzoeken kunnen gebruiken. Je kunt dan telkens een invulverzoek toevoegen enkele dagen nadat een patiënt wordt ontslagen. Ook kun je aangeven dat je na x dagen een herinnering wilt versturen als de vragenlijst dan nog niet is ingevuld.

Zie ook:
 


Is dat wat je zoekt?

Badge +1

Beste Inge, 

 

Dank je wel voor je reactie. Ik kan echter geen invulverzoeken invullen. Waar kan dit aan liggen? 

Als ik een vragenlijst onderzoek opstart, kan ik wel kiezen om mailadressen te versturen. 

 

Zou het ook mogelijk zijn dat ik een combinatie kan maken van een link en een mail. Van de link kan eventueel een QR-code maken zodat ik dit kan afdrukken op een informatiefolder.

 

Dank je wel!

 

Vriendelijke groeten,

Peter

 

 

Reputatie 5
Badge +5

@Peter Cosemans 

Wanneer u uw muis stil zet op de knop "Toevoegen”, dan wordt de reden waarom de knop inactief is weergegeven.

Ik vermoed dat de vragenlijst nog niet geactiveerd is.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring