Hoe kan ik verbetermaatregelen zichtbaar maken in het planningsoverzicht?

  • 17 October 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Badge +4

Nu is mij alleen nog niet duidelijk hoe ik ook verbetermaatregelen vanuit iTask in het overzicht zichtbaar kan maken. Moet ik hiervoor aanpassingen doen in het meldingstype in iTask?


3 reacties

Hoi @Janneke Jung ,

Bij het meldingstype kun je aangeven of je het in de planning wilt opnemen. Wanneer je dat aanzet, worden meldingen die vanaf dat moment worden gedaan in het planningsoverzicht bij de eigenaar van de melding en bij de organisatie-eenheid (als die is ingevuld).

We zullen dit nog aan de training toevoegen.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb eigenlijk 2 vragen die met elkaar te maken hebben:

  1. Als ik in de Module in een meldingstype aangeef dat Meldingen van dit type opnemen in de planning als activiteitstype , dan zie ik ze nog niet verschijnen in de module Planning. Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik de meldingen wel zichtbaar in de module Planning?

Echter las ik hierboven in één van de reacties het volgende:

Hoi @Janneke Jung ,

Meldingen worden niet zichtbaar in het planningsoverzicht, je kunt daar niets voor instellen.

  1. Als meldingen niet zichtbaar kunnen worden in het planningsoverzicht, waarom kan ik dat dan wel aangeven (zie afbeelding)?

Hoi @Jeske van Gassel en @Janneke Jung,

Mijn eerdere antwoord was inderdaad niet juist, ik heb het aangepast. We hebben ook gemaakt dat je meldingen in het planningsoverzicht kunt zien. 

Bij het meldingstype kun je aangeven of je het in de planning wilt opnemen. Wanneer je dat aanzet, worden meldingen die vanaf dat moment worden gedaan in het planningsoverzicht getoond bij de eigenaar van de melding en bij de organisatie-eenheid (als die is ingevuld). Meldingen die al waren gedaan voordat dit is aangezet, zie je nu niet in de planning. Dat is bewust zo gemaakt maar lijkt misschien toch niet zo handig. We zullen dit opnieuw bekijken.

De training wordt nog aangepast.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring