Vraag

Hoe krijg ik een vragenlijst actief?

  • 14 September 2021
  • 12 reacties
  • 121 Bekeken

Badge +1

Hoi,

ik heb een vragenlijst gemaakt maar ik zie hem niet terug bij het “in te vullen”

Ik heb hem geactiveerd, maar toch zie ik hem niet.

Zijn er stappen voor?

Ik ben een groentje in Zeyna, werk er net twee weken mee :)

Gr Sharon


12 reacties

Reputatie 5

Heb je het over invullen op een portaal? Om de vragenlijst daar beschikbaar te krijgen moet deze aan een verzameling gekoppeld worden (zie applicatiebeheer onder het kopje ‘portalen’) en moet deze verzameling aan het portaal gekoppeld zijn. NB: ook dan kan er soms nog wat tijd overheen gaan voor het in het portaal beschikbaar is, omdat de inhoud van portalen soms niet direct wordt bijgewerkt).

Badge +1

ah oke!

ik heb hem nu toegevoegd aan het portaal.

Moet ik dan verder nog wat doen of enkel geduld hebben nu?

Reputatie 5

rechten instellen? 

Badge +1

Ja rechten heb ik ingesteld.

Dankjewel voor je hulp! :)

Hoi @Sharon Kruger, is het gelukt met de tips van Job?

Badge +1

nee hij staat nog steeds niet actief...

Dan zet ik je vraag door naar de servicedesk, zij kunnen dan met je meekijken naar jullie inrichting.

Badge +1

dankjewel :) ik heb het idee dat ik ergens een stapje mis

Reputatie 5
Badge +8

@Sharon Kruger heb je bij het meldingstype ook aangegeven dat er nieuwe meldingen van dit type mogen worden aangemaakt? Dat is een vraag op het eerste tabblad (algemeen) bij het meldingstype. Deze moet op ‘ja’ staan anders kun je nog geen nieuwe meldingen invullen. 

 

Succes!

Badge +1

Ja die staat op “Ja” 

Badge +1

ik zie hem nu ook wel bij portalen staan, maar zodra ik hem daar aanklik en wil “invullen” staat ie er niet meer bij. 

@Sharon Kruger ik begrijp van onze Servicedesk dat het inmiddels is gelukt.

In het algemeen geldt dat aan de volgende voorwaarden moet zijn voldaan om een vragenlijst zichtbaar te maken bij 'Invullen':

  • de vragenlijst is actief
  • de vragenlijst is opgenomen in een verzameling
  • deze verzameling is gekoppeld aan je portaal
  • de gebruiker heeft invulrechten voor de vragenlijst

Een uitzondering is de vragenlijst van het type 'Medewerker' waarbij elke medewerker zelf een eigen vragenlijst invult. Dit type vragenlijst kan alleen via een vragenlijstonderzoek of een invulverzoek worden ingevuld.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring