Hoi,
ik heb een vragenlijst gemaakt maar ik zie hem niet terug bij het “in te vullen”
Ik heb hem geactiveerd, maar toch zie ik hem niet.
Zijn er stappen voor?
Ik ben een groentje in Zeyna, werk er net twee weken mee :)
Gr Sharon
Hoi,
ik heb een vragenlijst gemaakt maar ik zie hem niet terug bij het “in te vullen”
Ik heb hem geactiveerd, maar toch zie ik hem niet.
Zijn er stappen voor?
Ik ben een groentje in Zeyna, werk er net twee weken mee :)
Gr Sharon
In het algemeen geldt dat aan de volgende voorwaarden moet zijn voldaan om een vragenlijst zichtbaar te maken bij 'Invullen':
Een uitzondering is de vragenlijst van het type 'Medewerker' waarbij elke medewerker zelf een eigen vragenlijst invult. Dit type vragenlijst kan alleen via een vragenlijstonderzoek of een invulverzoek worden ingevuld.
ik zie hem nu ook wel bij portalen staan, maar zodra ik hem daar aanklik en wil “invullen” staat ie er niet meer bij.
Ja die staat op “Ja”
Succes!
dankjewel ik heb het idee dat ik ergens een stapje mis
Dan zet ik je vraag door naar de servicedesk, zij kunnen dan met je meekijken naar jullie inrichting.
nee hij staat nog steeds niet actief...
Hoi
Ja rechten heb ik ingesteld.
Dankjewel voor je hulp! :)
rechten instellen?
ah oke!
ik heb hem nu toegevoegd aan het portaal.
Moet ik dan verder nog wat doen of enkel geduld hebben nu?
Heb je het over invullen op een portaal? Om de vragenlijst daar beschikbaar te krijgen moet deze aan een verzameling gekoppeld worden (zie applicatiebeheer onder het kopje ‘portalen’) en moet deze verzameling aan het portaal gekoppeld zijn. NB: ook dan kan er soms nog wat tijd overheen gaan voor het in het portaal beschikbaar is, omdat de inhoud van portalen soms niet direct wordt bijgewerkt).
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.