Vraag

Ingevulde vragenlijst wijzigen, zonder dat resultaten verloren gaan

  • 23 December 2020
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Beste community-leden,

 

In oktober 2021 worden wij extern geaudit, ter voorbereiding hierop hebben we een top 10 opgesteld van kwaliteitsonderwerpen waar we het komende jaar de status van willen monitoren. Van de onderwerpen uit de top 10 hebben we vragenlijst gemaakt in iCheck. We vragen afdelingen 2-maandelijks om een update. Tot op heden hebben afdelingen dan elke keer een nieuwe vragenlijst aangemaakt. Dit kost elke keer veel werk, omdat de status van veel onderwerpen niet meer veranderd. 

Heeft iemand een idee hoe we de afdelingen kunnen helpen, zodat ze niet de hele vragenlijst overnieuw moet invullen, maar dat wij wel goed kunnen monitoren op alle onderdelen.

 

Ik hoor graag jullie ideeën.

 

Groeten Pauline


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wellicht is de module iCompliance hier geschikter. Daar kun je afdelingen zichzelf per onderwerp (deelonderwerpen) laten scoren en op een volgend moment aanpassingen laten doen. Ze kunnen hier ook meteen eventuele bewijsvoering aan toevoegen, waardoor de onderbouwing van de score ook meteen zichtbaar is.

 

 

Reputatie 5
Badge +8

Zoals @Silvia van Gils aangeeft zou ik ook voor iCompliance gaan. Daar kunnen afdelingen zelf per onderwerp aangeven wat de status is inclusief bewijsvoering.

iCheck kan gebruikt worden om op een moment (bijvoorbeeld nulmeting) de status op te maken van de normen. Maar ik maak uit je verhaal op dat jullie dit al gedaan hebben en daar een top 10 uit hebben gehaald. Die top 10 zou ik dan in iCompliance laten bijhouden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring