Vraag

Ingevulde vragenlijsten zichtbaar voor alle invullers

  • 17 July 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Badge +1

Hallo,

 

Wij zijn sinds begin dit jaar overgeschakeld naar het nieuwe licentiemodel en lopen hierdoor tegen een aantal beperkingen binnen de module check (vragenlijsten). In het oude model hadden wij een vragenlijst gemaakt om de evaluatie van de stagiaires in te vullen. Hier hadden een groot aantal van onze medewerkers toegang toe. Gezien het aantal licenties voor onze module check nu een heel stuk lager liggen, dienen wij de vragenlijst grondig te hervormen. Hiervoor dachten we eerst aan een vragenlijstonderzoek (deze licenties tellen niet mee). Medewerkers zouden dan via een taak of mailbericht de vragenlijst kunnen invullen. Echter heb ik gemerkt tijdens mijn “testfase” dat invullers toegang hebben tot de ingevulde vragenlijsten van andere invullers. Dit is zeker niet de bedoeling. Hoe kan ik dit best omzeilen @Inge Kuijpers ? 

 

Alvast bedankt.  

Marjolein &

@JonathanV 

 

 


1 reactie

Hoi Marjolein & Jonathan,

Wanneer je in een vragenlijstonderzoek een vragenlijst gebruikt waarbij je zelf aangeeft over wie je die invult (bijvoorbeeld een stagiarie) dan kunnen alle invullers alle ingevulde vragenlijsten bij zo'n onderzoek zien. Dat is niet te omzeilen.

In de variant dat iedere invuller een eigen vragenlijst invult (over zichzelf) is de vragenlijst alleen zichtbaar voor de invuller zelf en de vragenlijstbeheerders.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring