Beantwoord

Invuller toevoegen aan lopend vragenlijstonderzoek

  • 17 January 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Als ik aan een lopend vragenlijstonderzoek een invuller toevoeg, kan ik wel zien dat er een invuller is bijgekomen, maar ik kan niet zien of die invuller ook de mail en de uitnodiging ontvangt om de vragenlijst in te vullen. Daardoor ben ik geneigd die invuller te bellen en te vragen of hij de vragenlijst ontvangen heeft, maar dat is net wat ik wil, want dat oogt wat onprofessioneel. Is op een of andere manier te zien of de vragenlijst verstuurd dan wel ontvangen is? 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 18 January 2022, 07:53

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Inge,

De toegevoegde invuller krijgt een taak en een e-mailbericht (alleen als het abonnement voor e-mailberichten aan staat) voor het invullen van de vragenlijst uit het onderzoek, nabellen is dan eigenlijk niet nodig. Je kunt als beheerder inderdaad niet zien dat de taak/mail is verstuurd.

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Inge, 

bedankt voor je reactie. Om het zeker te weten, had ik mezelf even toegevoegd als invuller, en zag inderdaad dat ik direct een mail kreeg, en heb mezelf daarna weer er uit gehaald. Maar ik zou het toch fijn vinden als ik vanuit het systeem de bevestiging krijg of ergens kan zien dat het invulverzoek is verstuurd.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring