Bij een vragenlijst waaraan ik een label heb toegevoegd staat de knop “invulverzoek” uit. Als ik het label verwijder is de knop weer actief. Wie heeft hier een oplossing voor?
Groet, Sanne
Bij een vragenlijst waaraan ik een label heb toegevoegd staat de knop “invulverzoek” uit. Als ik het label verwijder is de knop weer actief. Wie heeft hier een oplossing voor?
Groet, Sanne
Vooralsnog zijn invulverzoeken niet bedoeld om in combinatie met labels te gebruiken, omdat voor externen het kiezen van de juiste labelwaarde vaak lastig is. Een alternatief is om een vragenlijstonderzoek naar 1 e-mailadres te gebruiken. Dat is wel mogelijk, als je daarbij aangeeft voor welke labelwaarde(n) de vragenlijst moet worden ingevuld. We zijn ons ervan bewust dat een dergelijke oplossing voor invulverzoeken ook mogelijk zou zijn, maar we hebben daar geen prioriteit aan gegeven.
Dank je wel Job, voor jouw snelle reactie.
De meeste mensen weten wel op welke organisatie eenheid hun familie woonde, maar ik begrijp het punt. Dan ga ik kijken of een van de andere opties ook past.
Hartelijke groet, Sanne Poort
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.