Bij het maken van een vragenlijst wil ik graag het organisatielogo opnemen. Hiermee kom ik tegemoet aan de behoefte vanuit Communicatie om Zenya iets meer herkenbaar als Odionapplicatie te maken. Ik weet dat je bij een vraag een afbeelding kan toevoegen, maar niet bij de tekst van een kop of paginatitel. Is daar ergens een optie voor?
Is het mogelijk om in een pagina of kop binnen een vragenlijst een afbeelding op te nemen?
Antwoord op het topic Chaim Leunissen
Hoi
Als je de vragenlijst intern uitzet (dus via Zenya), dan is de herkomst van de vragenlijst mijns inziens duidelijk. Dit doe je bijvoorbeeld voor tevredenheidsonderzoeken onder je eigen medewerkers
Je kunt vragenlijsten ook extern uitzetten naar e-mail adressen van je klanten, patiënten enzovoort. In dat geval is het mogelijk om het bedrijfslogo op te nemen in de vragenlijst die extern beschikbaar is, zie Applicatiebeheer > Systeem instellingen: Webshare instellingen en Organisatie logo in Zenya toepassen | Zenya Community
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.