Beantwoord

Labelvelden voor vragenlijsten

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 2
Badge +7
  • Niet actieve gebruiker
  • 42 reacties
Hoi,

Weet er iemand hoeveel waardes je maximaal kan ingeven voor een bepaald labelveld in de vragenlijsten?

En of het mogelijk is om hier ook een hiërarchie in aan te brengen zoals bij iTask het geval is voor de velden?

Ik zou namelijk graag de normen van JCI als label aan een normenkader toevoegen, aangezien dit normenkader niet op de JCI-normen is gebaseerd, maar op basis van thema's is opgesteld.

Alvast bedankt!
icon

Antwoord op het topic Emile Korver 1 February 2019, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Voilgens mij is het aantal waarden per labelveld onbeperkt !
Hierarchie aanbrengen is niet mogelijk, want je ziet alleen maar pijltjes naar boven en onder en niet naar rechts en links !

Reputatie 5
Antwoord van Emile is correct. Bij mij dringt zich wel de vraag op waarom je:
  1. norm op thema hebt, en
  2. toch vragen met normparagraaf wil labelen
Wat probeer je te bereiken?
Reputatie 2
Badge +7
Dag Job,

Er is besloten het normenkader niet volgens de accreditatienormen van NIAZ in te richten omdat men naar de toekomst toe breder denkt dan enkel accreditatie.
(We denken bijvoorbeeld ook naar de vereisten van de zorginspectie, die we in eenzelfde kader willen verwerken.)

Maar aangezien er voorlopig wel nog vraag is om op NIAZ-norm te rapporteren, gaan we dit met een label oplossen.

Dit naar voorbeeld van andere organisaties die dit al geïmplementeerd hebben en hun voorbeeld toegelicht hebben op de RTC van iCheck in Antwerpen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring