Beantwoord

Mail versturen naar externen om vragenlijst aan te kondigen

  • 29 August 2022
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Badge +4

We hebben een vragenlijst uitgezet vanwege de NEN 7510 aan de leveranciers. De externe mailadressen zijn toegevoegd en de vragenlijst is via zenya verzonden. 

Nu is de respons nog niet voldoende. Wij denken dat dat ook mogelijk kan komen doordat de vragenlijst vanaf een 'vreemd’ emailadres (zenya) komt en dan wordt weggegooid of gezien als spam.

Nu willen wij nog een extra herinnering sturen vanuit Zenya, maar voorafgaand willen we een aparte mail sturen vanaf een persoonlijker adres waarin de vragenlijst vanuit Zenya wordt aangekondigd. Kunnen wij de emailadressen die nog niet gereageerd hebben filteren en exporteren naar een excel bestand uit Zenya, zodat we de aparte mail alleen naar die adressen sturen?

Hoor graag of dat kan 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 30 August 2022, 09:20

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Herma,

Er is geen standaard mogelijkheid voor filteren en exporteren van deze e-mailadressen.

Je kunt wel bij het vragenlijstonderzoek naar tabblad ‘Invullers’ gaan en daar de e-mailadressen zonder vinkje met knippen en plakken in een excelbestand of e-mailbericht zetten.

Badge +4

Ha Inge,  dank je wel. Dit had ik ook ontdekt, maar hoopte dat ik iets over het hoofd zag;-)

Helaas neemt het systeem met kopieren en plakken niet het vinkje mee… dus het wordt wel heel erg handmatig. Maar dan zit er niks anders op.

groetjes Herma

Badge +1

ik heb op dit moment hetzelfde, zou het toekomstig mogelijk zijn om de mailing vanuit Zenya vanuit het bedrijfseigen email adres kunnen versturen?

Medewerkers geven nu aan dat ze de link niet vertrouwen en daarom niet invullen.

 

groet Anita 

Reputatie 5
Badge +8

Kun je dan niet beter de optie gebruiken -->

Vragenlijstonderzoek + Externe personen + Link

De link plak je dan in een mail vanuit een vertrouwd emailadres van het bedrijf incl verklarende tekst.

Wellicht is dit een optie 😗

Badge +1

Ik zal die mogelijkheid zeker onderzoeken, voor de volgende ronde :-).

Bedankt voor je reactie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring