Skip to main content
Beantwoord

Medicatielijst en te ijken instrumenten controle

• January 15, 2026
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Voor onze organisatie hebben we een locatie waar men een MS Word document heeft met medicatie controle datums, en instrumentaria (zoals bloeddrukmeters en AED) die geijkt/gecontroleerd dienen te worden. Deze datums zijn wisselend, en lopen door elkaar heen. Het is dus niet 1 vast moment maar wisselende data's waarop iets gecontroleerd dient te worden.

Ik vraag me af hoe we dit in Zenya kunnen inbouwen. Wellicht heeft iemand dit ook, en hier een goed werkende oplossing voor gevonden. Ik hoor het graag!

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi ​@AnjaSchreurs 

Ik stel voor dat je met collega applicatiebeheerders en jullie accountmanager ​@Gertjan Baarda de Zenya module Taakschema's nader verkent. Die module biedt de mogelijkheid om periodiek terugkerende taken uit te zetten. Je kunt die taken naar wens combineren met Check vragenlijsten, waar je direct de uitkomst van je controle of ijking in groot detail kunt registreren

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hoi ​@AnjaSchreurs 

Ik stel voor dat je met collega applicatiebeheerders en jullie accountmanager ​@Gertjan Baarda de Zenya module Taakschema's nader verkent. Die module biedt de mogelijkheid om periodiek terugkerende taken uit te zetten. Je kunt die taken naar wens combineren met Check vragenlijsten, waar je direct de uitkomst van je controle of ijking in groot detail kunt registreren