Skip to main content

In de auditmodule kunnen we het audit rapport uploaden. Regelmatig hebben we audits die we over meerdere afdelingen lopen. In die gevallen zouden we graag per afdeling een auditrapport uploaden, maar dat kan nu niet.

ZIe ik nog iets over het hoofd of is dit echt niet mogelijk?

Of kan dit in de toekomst mogelijk gemaakt worden?

Met vriendelijke groet,

Inge

Hoi @Inge Herfs,

Je ziet niks over het hoofd, je kunt inderdaad slechts één auditrapport uploaden. Misschien kun je een zip-bestand maken waarin alle rapporten staan?

Het is wel mogelijk om meerdere bijlagen toe te voegen.

Wij voeren de audits uit m.b.v. een vragenlijst. Het zou heel handig zijn als we die rechtstreeks zouden kunnen uploaden of desnoods via een tussenstap naar DOC. Is dit mogelijk?

Hi ​@ohampsi,

Je kunt ook een verwijzing maken naar de vragenlijst, dan heb je ook wat je wilt bereiken toch?

Ik denk het niet. Bij het uploaden van een auditrapport moet je een document uploaden (volgens mij een document buiten Zenya). Het zou handig zijn als je hier binnen de Zenya omgeving een document (of vragenlijst)  kunt kiezen die je kunt analyseren (optie ‘uploaden en analyseren’).

Ik denk het niet. Bij het uploaden van een auditrapport moet je een document uploaden (volgens mij een document buiten Zenya). Het zou handig zijn als je hier binnen de Zenya omgeving een document (of vragenlijst)  kunt kiezen die je kunt analyseren (optie ‘uploaden en analyseren’).

Hoi ​@ohampsi,

Zou je hiervoor dan een idee willen toevoegen?

Gedaan.

Reageer