Vraag

Ontwerp vragenlijst t.b.v. legionella registratie en bewaking voor groot aantal ruimtes

  • 4 June 2019
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Badge +4
Beste,

Binnen het ETZ zijn we op zoek naar een methode betreft het spuien van tappunten ter voorkoming van uitgroei van Legionella. Het idee is om dit mogelijk in de module iCheck te gaan vastleggen.
Wat willen we vastleggen:
  • afdeling
  • datum
  • gebruiker
  • ruimtenummer
  • soort tappunt
  • opmerking
Omdat het natuurlijk om een groot aantal ruimtes ( met daarbij diverse tappunten) gaat (3 locaties), zijn we zoekende hoe we dit het beste zouden kunnen inrichten.

Zijn er al organisaties die dit in iCheck ingericht hebben? Of hebben jullie andere tips?

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Esther Jongen-Faes
Functioneel applicatie beheerder.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Qua locaties werken we met een hierarchische lijst binnen onderwerpenboom, dat geeft overzichtelijke statistieken binnen management informatie
Reputatie 5
Badge +6
Beste @Esther Jongen-Faes,

Intern zijn we nagegaan of er klanten zijn die dit mogelijk ook hebben ingericht en hun ervaring kunnen delen. Voor zover bij ons bekend hebben andere klanten dit niet ingericht.

Jullie idee om dit in iCheck in te richten lijkt me een juiste. Afgaande op de punten die jullie willen vastleggen zou het objecttype van de vragenlijst organisatie eenheid kunnen zijn. Hiermee leg je standaard al de afdeling (= organisatie eenheid) vast. De gebruiker (= invuller) en datum (=datum van invullen) worden automatisch bij het invullen van de vragenlijsten geregistreerd.

Ruimtenummer zou je als lijstvraag (afhankelijk van het aantal ruimtes en of iedere ruimte een uniek nummer heeft) kunnen opnemen. Anders zou ik hiervan een open tekst vraag maken. Zelf geldt denk ik ook voor het soort tappunt.

Opmerkingen kunnen daarnaast bij elke vraag nog worden gebruikt.

Succes met de inrichting!
Reputatie 5
Badge +8
Binnen az West registreren we dit via iTask.

Zoals ik eerder zei, organiseren we de locaties via een onderwerpenboom. Dit doen we zo omdat deze heel specifiek moeten zijn en we de organisatie-eenheden niet willen vervuilen.

er wordt een waarde ingegeven; via de workflow wordt obv de waarde een categorie toegekend.

evenals wordt obv de waarde een advies getoond aan de melder.

Via management informatie kun je dan het overzicht weergeven

zie bijhorende screens




Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring