Vraag

Ranking van antwoorden mogelijk maken

  • 14 February 2022
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

Badge +1

Is het mogelijk om een maximaal aantal in te stellen bij verdeling van aantallen of een ranking van antwoordmogelijkheden mogelijk te maken? 

Ik wil een vraag inbouwen over welke naam voorkeur heeft voor de patient, waarbij ze de mogelijkheid hebben om de grootste voorkeur bovenaan plaatsen en de minste voorkeur onderaan. 

Dacht dit te doen met behulp van de mogelijkheid verdeling van aantallen, maar dan kan ik geen maximum invullen. Waardoor patienten dezelfde scores kunnen geven aan bepaalde namen en je geen ranking krijgt. 

Is hier een oplossing voor? 


4 reacties

Hoi @Annemarie,

Je kunt geen maximum instellen bij een vraag van type ‘verdeling van aantallen'.

Een vraagtype ‘Ranking’ kennen we niet. Wellicht kun je daar een idee voor plaatsen?

Badge +1

@Inge Kuijpers Oke, dank voor je reactie. Nu voor de korte termijn hebben jullie daar denk ik geen oplossing voor? 

Niet echt. Je zou meerdere meerkeuzevragen kunnen maken, de eerste is dan: Welke naam heeft je eerste voorkeur. Daarna: Welke naam heeft je tweede voorkeur? enz.

Of andersom, dat je een naam voorstelt en vraagt op welke plaats van 1 tot 10 (da zijn dan de antwoordopties) je die zou zetten.

Maar heel fraai is dat niet.

 

Badge +1

@Inge Kuijpers Oke dank, zojuist een idee aangemaakt. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring