Skip to main content

Er is vanuit onze organisatie de vraag of we rapportage kunnen maken in Zenya met daarin opgenomen welke organisatie-eenheden hoeveel vragenlijsten hebben ingevuld. Echter heb ik niet kunnen vinden hoe ik hier een rapport voor kan opstellen, waarbij ik er dan vanuit ga dat dit niet mogelijk is. Of heeft iemand hier een oplossing voor?

Hi @Selma,

Dit soort rapport hebben we niet beschikbaar, echter zie ik wel dat jullie gebruik maken van de BI-Export, deze data kun je wel uit de deze export halen.
Als jullie daar hulp bij nodig hebben kun je contact opnemen met jullie accountmanager.

Ook hier weer de vraag of er een oplossing is om;

Irapportage mogelijk vanuit de audits (in module vragenlijst)  waarin we kunnen sorteren op afdeling/Organisatieonderdeel.

We voeren het organisatieonderdeel per audit en daar kan ik het terugvinden, maar hoe werkt dit over alle audits van een bepaalde periode?

Hoor het graag,

Anja

Hoi Anja,

Zoals mijn collega Erik al aangaf bestaat deze mogelijkheid nu niet en zou je wellicht een rapport via een BI-koppeling kunnen maken. Hierin zijn nog geen nieuwe mogelijkheden toegevoegd.

Reageer