We gebruiken de module rapportages. Ben vooral een Zenya gebruiker en heb niet veel kennis van de inrichting van de verschillende modules, dus wellicht niet het juiste antwoord :)
Met vriendelijke groeten Irene
Hoi @Irene,
Dan gebruik je waarschijnlijk het scorerapport. Voor dat rapport is bij ons een bug bekend voor de andere volgorde van de vragen.
Wanneer je dit probleem door jullie servicedesk contactpersoon bij de servicedesk laat melden, kunnen zij deze bug ook bij jullie organisatie registreren en kun je de status van de bug volgen.
Inge vraag van onze contactpersoon servicedesk of het mogelijk is om op basis van mijn vraag, onze organisatie te registreren zodat we de status van de bug kunnen volgen.
En betreft inderdaad een score rapport,
Prinses Maxima Centrum voor kinderoncologie
@Irene Wij hebben een melding geregistreerd op PMC en deze gekoppeld aan de bug. Vanaf nu kun je deze bug ook volgen
@Marcel Maertens bovenstaand probleem is bij het Erasmus MC ook door verschillende gebruikers gesignaleerd. Wij gebruiken de criteria uit de normenset van Qmentum als vragen voor tracer audits. De volgorde van de vragen bij VIR's is in een logische volgorde opgebouwd. Dat de vragen in de rapportage nu allemaal door elkaar staat is voor de ontvanger van de rapportage heel vervelend. Het zou fijn zijn als deze bug snel opgepakt wordt.