Ik heb een paar vragen rondom het maken van de rapportage.
ik wil een rapport maken nav een audit HRM Medicatie. In de vragenlijst (93 vragen) zijn 6 labels gemaakt en elke vraag is aan een van de labels gekoppeld. Er zijn vragen die moeten voldoen aan een 70% norm en vragen die aan een 90% norm moeten voldoen.
Ik kom er met het maken van het rapport niet uit omdat ik niet anders kan dan heel veel rapporten te maken en die dan naast elkaar moet leggen of apart moet gaan samenvoegen in excel.
Ik zou graag één rapport maken waarin ik het volgende kan doen:
- 1 rapport waarin per label en vraag de resultaten worden getoond.
- in het rapport een onderscheid kunnen tonen of een vraag aan een van de normen (70% of 90%) heeft voldaan
- ik zou graag middels een grafiek de resultaten van de afgelopen jaren willen tonen
- ik zou graag een rapport hebben waarin ik ook direct mijn audit verslag kan maken.
Zijn er meer gebruikers die dit zouden willen?
Daarnaast als ik een rapport maak o.b.v. vragenlijst en bij filteropties kom, heb ik de mogelijkheid om uit labels te kunnen filteren. Binnen het filter heb ik de mogelijkheid om meerdere keuzes te maken. Vervolgens zijn deze keuzes verplicht om iets in te vullen. Echter als ik op meerdere filters mijn keuze maak, is het resultaat van het rapport leeg.
Het lijkt erop dat je vanuit de vragenlijst niet op meerdere labels een rapport kan maken.
Klopt dat? en zijn er andere gebruikers die tegen ditzelfde probleem aanlopen?
Wellicht een idee om met meerdere gebruikers die wensen hebben eens te zitten en te horen wat men graag zou willen met de rapportage mogelijkheden?
gr Pieter-Herman Oldenziel