Vraag

Selectie kadergerelateerde vragen uit laten voeren door invuller

  • 22 July 2022
  • 3 reacties
  • 16 Bekeken

Badge +1

Bij de start van een “blok met kadergerelateede vragen” kan ik de selectie uit laten voeren dat door de invuller een selectie van vragen gekozen kan worden. 

Dit zelfde principe wil ik doorvoeren op een zelfgemaakt kader, wie weet hoe dit kan?
Alvast dank voor een reactie.

Met vriendelijke groet

Jeroen 


3 reacties

Hoi Jeroen,

Wat bedoel je met ‘een zelfgemaakt kader'?

Wanneer je een blok met kadergerelateerde vragen toevoegt op een vragenlijst, kun je altijd kiezen voor het laten kiezen van de kader items bij het invullen van de vragenlijst. Dat kan dus bij elk kader.

Badge +1

Hallo Inge 

Dank voor je feedback. Sorry voor de onduidelijkheid. 

Als ik “kadergerelateerde vragen” selecteer in plaats van een “blok met kadergerelateerde vragen” dank dan dit niet.  Alvast dank voor je reactie. 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Jeroen,

Als je kiest voor de optie "kadergerelateerde vragen” (i.p.v. een blok met kadergerelateerde vragen), dan selecteer jij als beheerder de vragen en is er standaard geen mogelijkheid voor invullers om de selectie verder te beperken.
Kan het zijn dat het blok met kadergerelateerde vragen geen selectiemogelijkheden biedt omdat je in je zelfgemaakte kader geen gebruik hebt gemaakt van een onderverdeling in kader items of van een labelveld?
Het mooiste zou zijn dat de item indeling in je kader het stuurmiddel wordt waarmee de invuller kan kiezen welke vragen er ingevuld zullen worden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring